Svenska Spel Recension - Guide för europatipset och stryktipset

Topptips svenska spel största jumanji

Nu hoppar vi över till dagens trevliga Europatips som bjuder på 5 miljoner jackpot. Vi kommer få elvor i sex av matcherna, förhoppningsvis får vi fina rörelser här som vi kan ta ställning till. Matchen Elche-Getafe är flyttad till imorgon, lottas ej. Vi inleder som vanligt med våra 5 spikar, ha i åtanke att detta skrivs på förmiddagen och mycket kan förändras mot spelstopp, framför allt sista timmen i vanliga fall men ännu mer nu i dessa oroliga tider. Är man aktiv kan man bli rikligt belönad och vi är inte blyga för att byta ben helt och hållet. Fin spik när vi har en krockkudde i form av jackpot som gör att utdelningen tål lite fler favoriter. Vi ger oss möjligheten att hedgea eventuell vinst på systemet då matchen spelas imorgon. Vi är medvetna om överstreckningen men vi tycker den passar väl in i vår helhet denna runda. Förhoppningsvis kan flera större system ha detta tecken i sin papperskorg.

Svenska Spel Sport

Återbetalningen är relativt hög på Europatipset vilket gör det till ett populärt samt fördelaktigt spel, om inte annat odla adderar det lite extra spänning när du sitter och kolla helgens toppmatcher. Hur spelar man Europatipset? Hämta din kupong på nätet eller i gällande ett Svenska Spel-ombud.

Stryktipset

Nyheter om spel och spelbranschen sedan Största vinsten genom tiderna på Europatipset — vinnaren berättar Publicerad 2 november, Söndagens omgång på Europatipset resulterade i den största vinsten genom alla tider, drygt 5,7 miljoner kronor. Till Svenska Game berättar vinnaren om raden och upplevelsen. En man från Stockholm lyckades tillsammans bedriften att ta hem en färsk rekordvinst på Europatipset. Men det varenda nära att han fick dela vinsten med andra spelare — innan Valencia kvitterade mot Getafe i den e minuten på straff, efter att Getafe tagit ledningen i den e minuten. Stockholmaren följde de tidiga matcherna inom Allsvenskan. Men efter att de tidiga matcherna spelats följde han inte matcherna så noga. Sent mål bäddade förut rekordvinsten Enligt Svenska Spel var resultatet i just den här matchen bestämmande för att vinsten skulle bli odla hög som den faktiskt blev.

Vanliga frågor och svar om Svenska Spel

Tanken var bland annat att möta opp den ökande konkurrensen från privata spelbolag som Unibet och andra, som börjar kapa åt sig marknadsandelar med avta kombinationsspel. Det fanns både positiva samt negativa åsikter om hur spelet skulle utvecklas och nu,kan man lugnt anföra att Topptipset har gjort stor framgång bland tipparna. Men det var bestämt inte smärtfritt. I början var omsättningen låg, och detta medförde rätt odla skrala utdelningar. Många valde att fortgå med de heliga spelen Stryktipset samt Europatipset. Jag ska inte ljuga, dessutom jag fortsatte att spela båda dessa spel då drömmen om 13 domstol alltid fanns där